Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Θέματα Πανελλαδικών 1ου Κεφαλαίου

Ο συνάδελφος και φίλος Άνθιμος Μισαηλίδης ξεκίνησε πρόσφατα την δημιουργία παρουσιάσεων που θα περιέχουν τόσο τις εκφωνήσεις όσο και τις απαντήσεις στα θέματα θεωρίας των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Κάθε παρουσίαση θα αφορά ένα κεφάλαιο και πιστεύω ότι είναι μία πολύ καλή λύση για τους μαθητές όταν θα κάνουν επανάληψη του αντίστοιχου κεφαλαίου.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την παρουσίαση που αφορά τα θέματα Πανελλαδικών του 1ου κεφαλαίου (Ανάλυση Προβλήματος) του μαθήματος της ΑΕΠΠ (κατεβάστε την παρουσίαση για να δείτε τα εφέ των διαφανειών).

View more presentations from koursaros.

Πηγή : Amisail

Σχόλια

  1. ΓΙΑ ΤΟ 3Ο ΘΕΜΑ 2007 ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ:
    αλγοριθμος ρυζι
    πλσυμ<--0
    Για i απο 1 μεχρι 4
    διαβασε ονομα,αξια,γραμ
    συν_ποσο<--συν_ποσο+αξια
    οσο συν_ποσο<150 επαναλαβε
    min<--αξια1
    ονmin<--ονομα1
    αν αξια2<min τοτε
    min<--αξια2
    ονmin<--ονομα2
    αλλιως_αν αξια3<min τοτε
    min<--αξια3
    ονmin<--oνομα3
    αλλιως
    min<--αξια4
    ονmin<--4
    τελος_αν
    πλσυμ<--πλσυμ+1
    εμφανισε πλσυμ,ονmin,min
    Τ_Ε
    Τ_Ε
    τελος ρυζι

    ΚΟΣΤΟΣ <-- ΑΞΙΑ / ΠΟΣΟΤΗΤΑ
    γιατι ισχυει αυτο;; το ειδα στις προτεινομενες απαντησεις των θεματων! η λυση μου ισχυει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η εντολή εκχώρησης που αναφέρεις ισχύει. Για να το καταλάβεις σκέψου ότι έχουμε 2 συσκευασίες ρυζιού: μία 5 € των 250 γραμμαρίων και μία 8 € των 500 γραμμαρίων. Στην πρώτη περίπτωση η αξία για 500 γραμμάρια θα είναι 10 € δηλαδή πιο ακριβά. Αυτό δηλαδή που μας ενδιαφέρει είναι η αξία ενός γραμμαρίου ρυζιού.

    Η δική σου λύση είναι λανθασμένη. η επανάληψη ΟΣΟ δεν χρειάζεται. Στην συνέχεια για να υπολογίσεις το minx χρησιμοποιείς τις μεταβλητές αξία1, αξία2, αξία3 και αξία4. Εσύ όμως διαβάζεις επαναληπτικά τις αξίες στην μεταβλητή αξία.

    Τα λάθη σου δηλαδή είναι:
    α) Λάθος υπολογισμός της αξίας ανά γραμμάριο.
    β) Λάθος χρήση του αλγορίθμου που υπολογίζει επαναληπτικά το min.
    γ) Δεν απαιτείται υπολογισμός πλήθους.
    δ) Δεν απαιτείται εμφάνιση των αποτελεσμάτων κάθε φορά μέσα στην επανάληψη.

    Ανακεφαλαιωτικά φαίνεται ότι γνωρίζεις βασικά πράγματα στην υλοποίηση των αλγορίθμων αλλά έχεις αδυναμία να χρησιμοποιείς τις εντολές όπως πρέπει. Πιστεύω ότι αυτό είναι καθαρά θέμα εξάσκησης και εμπειρίας και ότι στη συνέχεια θα τα καταφέρεις.

    Να σαι καλά και καλές γιορτές. Ελπίζω να βοήθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)